לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  פוֹנד




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

דרושה המלצה...


שוב אני.

 

השפעת משככי הכאבים מתחילה לחלוף. הכתף שיצאה חלקית מהמקום לפני כמה ימים אומנם כבר מזמן חזרה למקומה הטבעי, אבל עדיין כואבת מעט. טוב, כנראה שלא מעט אבל כבר התמודדתי עם דברים כואבים יותר. אז בגדול הכול בסדר וגם חשק להתלונן על שטויות, גם אם בצחוק, כבר אין. מה שכן יש זה צורך למצוא עיסוק ליום-יומיים הקרובים, כי אני כבר יכולה לנבא לעצמי סופ"ש שלם של "מתחת לפוך" עם מינומום יכולת (ואם לדבר בכנות, אז גם חשק) לזוז. אז כאן, כאן אני צריכה קצת עזרה. אומנם לא כדי לפנות מעלי את ערמות הפוך או להביא לי תה מרווה עם לימון (למרות שאני לא אתנגד לאיזה תה מרווה עם לימון). אני פשוט צריכה המלצה על סדרה טובה. משהו על-טבעי, ומצדי שיהיו בא ערפדים או אנשי זאב, שדים או מלאכים או מכשפות. הכול מתאים.

 

אני פשוט צריכה להתנתק קצת מהמציאות, לשרוף כמה שעות הלילה ומחר, ואם לצפות במשהו אז עדיף כמה שיותר רחוק מהמציאות. sci-fi זה כמובן גם דבר מעולה, אבל לרוב פחות קליל ואני בראש לדברים קלילים כרגע.

 

 

אז, יש המלצות?

 



 

 

אגב, מישהו פה זוכר את "באפי"?

אני תוהה אם יש משהו כזה גם בימינו...

נכתב על ידי פוֹנד , 14/2/2014 21:18   בקטגוריות בריאות, שאלה לקהל, תלונות קטנות, טלוויזיה  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאיה ב-22/12/2017 02:08
 



Single by choice


I'm single by choice, single by choice. Because no one chose to date me...

מוציא לשון

 

כן, זה רק יום בשנה. אבל זה לא העניין.

פשוט יש לי את הזכות להתלונן קלות, אז הנה - תלונות, והן אפילו לא על הבריאות הסחוטה והמרוטה שלי. קצת תלונות על הזוגיות הלא קיימת, ועל עצם העובדה שאפילו אופציות היכרויות שונות בפייסבוק אפילו לא עובדות (כנראה שהגברים של היום למדו לזהות תמונות מפוברקות ממרחק של קילומטר, והאמיתיות שלי כנראה לא בדיוק מעוררות עניין).

 

האמת שהייתי רוצה לפחות פעם אחת לצאת עם מישהו מחוץ לליגה שלי: בשנות העשרים המאוחרות מאוד או תחילת השלושים, גובה, חכם, מעניין, מישהו שנראה טוב ובעל חוש הומור שנון. אבל זו רק פנטזיה קטנה ולא מציאותית בעליל, ובפעול כרגע הייתי מספתקת פשוט בבן אדם נחמד (באותה קבוצת גיל שכבר הזכרתי), שלא אכפת לו לצאת עם בחורה שיש לה נזק נוירולוגי ומחלת כאב כרונית, השכלה בסיסית בלבד, חשבון בנק ריק וחיוך עקום.

 

אבל גם זו סתם פנטזיה.

הכל לא רציני.

סתם תלונות טיפשיות וחלומות בהקיץ בהשפעת משככי כאבים קצת חזקים מהרגיל (בשביל הכתף שהצלחתי לפרוק מהמקום לפני כמה ימים ועכשיו קצת מפריעה, למרות שכבר חזרה למקומה בשלום).

 

 

 

 

נ.ב

ושוב... נא לא להתייחס אלי בעודף רצינות. בכול מקרה היום.

נכתב על ידי פוֹנד , 14/2/2014 19:21  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון ב-16/2/2014 15:33
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפוֹנד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פוֹנד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)